Lisää tuotantoasi messinkikappaleilla
Kun liiketoimintasi liittyy elektroniikkaan, viestintään, autoihin, koneisiin jne., on käytettävien osien oikea valinta ratkaisevan tärkeää menestykselle. Promostarilla meillä on tarjolla osia korkealaatuisista materiaaleista. Messinkisten automaattikappaleidemme kestävyys ja pitkäikäisyys perustuvat korkealaatuisiin, korroosionkestäviin kupari-zinkiseoksiin. Niitä voidaan käyttää autoteollisuudessa, arkkitehtuurisuunnittelussa, teknisissä instrumenteissa ja koristeellisten laitteiden valmistuksessa, jotta liiketoimintasi nousee uudelle tasolle.
Tutustu messingin ominaisuuksiin ymmärtääksesi, miksi siitä valmistettuja osia voidaan käyttää lähes kaikkialla:
Korkea lämmönjohtavuus. Tämä ominaisuus tekee messingistä täydellisen lämmittimien tai muiden lämmönsiirtimien valmistukseen.
Monet värit. Koska messinki on seos, sitä voidaan elektrolyyttipinnoittaa.
Suunnittelu ja rakentaminen
Tämä Schulz-palloalustaja / pallonsiirtoyksikkö koostuu kotelosta ja yläkannesta, jotka ovat kiinteitä käännettyjä osia, laakeripallosta ja useista tukipalloista.
Mitat
Etäisyys lasketaan jakamalla kuljetettavan esineen lyhyimmän reunan pituus 3,5:llä.
Kotelo: karkaisua, galvanoitua terästä, karkaisua ruostumatonta terästä
Kansi: galvanoitua terästä, ruostumatonta terästä
Pallokuppi: karkaisua terästä, karkaisua ruostumatonta terästä
Tukipallot: työteräs (karkaisua), ruostumaton teräs (karkaisua), muovi
Laakeripallo: työteräs (karkaisua), ruostumaton teräs (karkaisua), muovi
Lämpötila-alue: -30 °C:sta +100 °C:een (jopa +30 °C muovilaakeripallolla)
Kuljetusnopeus: jopa 1,5 m/s
Dynaaminen kuormitusluokitus: enintään 1.500 kg
Peilausprosessi on kiehtova, ja se johtaa erittäin heijastavaan ja sileään pintaan, joka muistuttaa peiliä. Peilaus tarkoittaa mekaanisen, kemiallisen tai elektrolyyttisen toiminnan käyttöä työpalan pinnan karheuden vähentämiseksi, jotta saadaan aikaan kiiltävä ja sileä pinta. Peilausta käytetään paitsi esteettisiin tarkoituksiin, myös käytännön sovelluksiin, kuten kitkan vähentämiseen, korroosionkestävyyden parantamiseen ja materiaalin suorituskyvyn parantamiseen. Se on huolellinen prosessi, joka vaatii kärsivällisyyttä ja tarkkuutta, mutta lopputulos on kauniisti kiillotettu pinta, joka heijastaa valoa kuin peili.
Ruostumattoman teräksen nitrurointi on kemiallinen lämpökäsittelyprosessi: ensinnäkin ruostumattoman teräksen pinta puhdistetaan, öljytään ja kuivataan varmistaen, että pinta on puhdas ja epäpuhtauksista vapaa. Nitrurointi: puhdas ruostumaton teräs altistuu typpipitoiselle ympäristölle, yleensä lämpötilassa 500–600 °C. Tämän prosessin aikana typpi hajoaa tuottaen aktiivisia typpiatomeja, jotka leviävät osmoosin kautta ruostumattoman teräksen pintakerrokseen muodostaen rauta-typpiseoksen kerroksen. Nitruroitujen kerrosten muodostuminen: typpiatomit adsorboituvat ruostumattoman teräksen pinnalle ja liukenevat muodostaen typpipitoisia kyllästettyjä kiinteitä liuoksia a-fe:ssä tai y-fe:ssä, ja sitten nitridejä. Tämän prosessin aikana typpi diffundoituu kyllästetystä pinnasta teräksen syvempään sisäkerrokseen muodostaen nitruroituneen kerroksen tiettyyn syvyyteen.
Suunnittelu ja rakentaminen
Tämä Schulz-palloalustaja / pallonsiirtolaitteet koostuvat kotelosta ja yläkannesta, jotka ovat prässättyjä osia, sekä laakeripallosta ja useista tukipalloista. Yleisessä puhekielessä näitä pallonpyörittimiä kutsutaan myös "UFO"- tai "Saturnus"-palloalustajiksi niiden rakenteen mukaan.
Mitat
Etäisyys lasketaan jakamalla kuljetettavan esineen lyhyimmän reunan pituus 3,5:llä.
Kotelot: galvanoitu teräs, ruostumaton teräs
Kansi: galvanoitu teräs, ruostumaton teräs
Tukipallot: Työteräs (karkaistu), ruostumaton teräs (karkaistu)
Laakeripallo: Työteräs (karkaistu), ruostumaton teräs (karkaistu), muovi
Lämpötila-alue: -30 °C:sta +100 °C:een (yli +30 °C muovilaakeripallon kanssa)
Kuljetusnopeus: jopa 1,0 m/s.
Dynaaminen kuormitusluokitus: enintään 225 kg
Nämä osat käytetään venttiilitarvikkeissa, pääasiallinen tehtävä on vahvistaa venttiiliä ja varmistaa kaasun normaali virtaus, jotta venttiili toimii oikein.
Nämä ovat ruostumattomasta teräksestä 316 valmistettuja kääntöosia akseleille, valmistettu mukautetun piirustuksen mukaan; käsittely on monimutkaisempaa.